Julmys

Jag hade en jättemysig fredag med käk och mys med alex o mamma! Mamma försökte impa på oss med att gisa rätt på poskodsmijlonäen och lite på På spret, tills jag o alex gick och va för oss själva o myste lite! Sen gick alex... men sen kom han tillbaks hehe!! Jag låg mest och hade superont i halen o huvet.. Så vila vila för min del!

På lördan va jag lite bättre, men inte så värst mycket.. Mamma förlängde sitt abonnemang, eller hur det stavas, så mamma kom hem med 2 nya telefoner och ett Wii spel! Så jag och pappa spelade rätt mycket! Hehe!

Det vart inget party hos Danne o Rillepokes! Men jag klarade mig! Va med mamma o pappa faktiskt :)! Riktigt god mat och sen så såg vi lite på en film, samtidigt som jag yrade runt i lägenheten och inte gjorde allt för mycket!
Sen på natten kom alex och höll mig vaken till typ 6 på morgonen, till han till slut lugnade ner sig o slappnade av!

Söndan var julmysig. Mamma o pappa hade kagat julmat och så kom alex hit.. Vi hade en supermysig julmiddag! Sen spelade vi Wii bowling, vilket jag förlorade och mamma vann.. Haha!!!

Sen så var alex inte så trött, så då satt vi på Independence day! Sen la vi oss ner och pratade i nästan 2 timmar om allt! Jättemysigt!

Idag så är det 2 dagar kvar tills det är jul :)!! Mysigt! I år ska vi ner till Västervik o fira jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0