helgen och söndag natt

det var en sjukt rolig lördag! jag o eva började klunka sprit kl halv 1 på  natten ;p! sen så vart det lite palace :D!! sjukt sjukt kul :D!!

på söndan så gick jag upp rätt sent, vilket betydde att jag skulle somna sent.. så runt 24 stod jag o eva på mcd o skulle köpa mat åt oss + alex o ljunga! vi gick hem till alex och hade på en sån himla tråkig film, samtidigt som vi käkade, pratade och skrattade åt lite allt möjligt ;D!!! vi kom fram till att vi va fantastic three + one ;p!!! hehehe!! det var en mycket rolig söndag och ett bra avslut på en rolig helg!!!

i morse så gick eva sakta men säkert upp ur sängen.. tog henne ca 2 timmar.. Vi pratade lite om allt möjligt och jag undrade om alex lyssnade nått över huvudtaget?? hehehe! När jag o eva pratar så är det väldigt interna skämt!! Det är inte alls många som fattar och säkert inte lyssnar heller ;)! haha!!

sen lagade min händiga man min kedja på min cyckel, som hade hoppat igår när jag var ute o cycklade!

ikväll blir det nog lite myspys med alex, för det var länge sen et bara var han och jag! Vi hade vår 2 år o 2 månaders dag igår! Vilket inte märktes så mycket av haha!


Men nu ska jag käka o sen se sjukt mycket Galenskaparna ;)!! hehehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0