Gott nytt år!

Idag är det nyår!! Hoppas på en roligt nyår.. Förra året var rätt roligt faktiskt.. Tänkte igår på de senaste nyåren jag har vart med om.. Och jag kom fram till att det roligaste var när jag var i Thailand.. Fan va kul jag hade!!! Dansade på stranden med anne barfota, drack champagne o vin i mängder och levde fan bra asså :D!!! Anne var med mig, så hon vet hur kul vi hade det :D!! Det slår alla nyår hittils.. hihi!!

Igår myste jag med alex lite!! Vi såg på Barnhemmet.. Läskig var den, men inte såååå jätteläskig som jag trodde att den skulle vara!! Vi hade lagat lite mat, så det var en riktig mysig kväll!!

Snart är det dags att göra iordning sig!! Mycket som ska styras =)! Vet inte om jag ska glra som eva och köra barbent till min klänning lr vad det är!! Hehe!!

ha en superrolig kväll!! Nu blir det dunka dunka o jävligt hög musik för här ska det firas!!!!!!!!!!!!!!!!

bilderna är från andra nyår!




Kommentarer
Postat av: Eva

Gott nytt år min älskade ;)

2008-12-31 @ 15:08:21
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0