Är det efterfest på eran balkong?

I onsdags firade jag och eva att det var lill-lördag och lill-jul!!! Vi tyckte det var lill-jul iaf :)!!


vi började dagen med att gå på stan i många timmar.. typ 4-5 eller nått. Ajaj mina fötter.. Sen så tränade jag lite och sen traskade jag hem till eva.. Där började vi o klunka vin och det var väldigt trevligt! Under kvällen diskuterade vi hit o dit om vi skulle till linköping eller ej.. Vi hade slkjuts dit men inte hem.. Så det blev inte så.. Det blev ett annat ställe hehe ;)!!

Eva traskade hem, medans jag drog på efterfesten med alex o nåra fler!! Det var sjukt roligt och ack va fulla vi blev :D!! Sen traskade jag o alex hem runt 8 på morgonen.. Vi sa god morgon till nåra soppgubbar hehe!!

Vi sov till 14 på morgonen.. Jag kom hem runt 17 typ.. Eva kom till mig o hätade sina läggins och käkade lite!! Vi pratade lite om gårdagen och hon ångrade sig att hon inte hängde med på efterfesten!!! jag förrstår henne! Efter eva hade gått la jag mig ner i min säng och glodde.. Då slockande jag nästan direkt. Somnade 2030! Vaknade runt 00 o va lite halv pigg, men jag somnade om sen.. Vaknade 12 i morse.. Så skönt o sova ut!!!

Idag har jag vart barnvakt åt Anton o Oliwer! Det var mysigt :)!! Vi spelade lite "golf" och så drack anton, (2 år), te hehe! Han är så gullig!! Och så fick jag mysa lite med molly med!! Hon småskrattade lite när hon sov! Så söt!! Mina chinchillor fick två bäbisar idag! Hur söta som helst!

Ikväll ska jag o alex mysa lite!! Det ska bli härligt!

Imorrn blir det lite party hos Danny o Rillepokes! Det ska nog bli kul.. Får se om det blir utgång.. Beror på vart utgången blir :D!! hehe!!


ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0