Valborg =)

Japp alla :D! ikväll blir det flera liter vin haha nerå :D! jag ska visa att jag är partysarah hahahaha! det är jag redan iofs ;)!

haha var roligt jag o eva hade igår! vet inte hur mycket skratt i timmar det vart!
"ska det va, ska det va ordentligt ;p"


idag så var jag o anne var o bastade i en infraröd (nått) bastu.. se om det ger nått resultat.. ser ut som vanligt hihi! sen så käkade vi mega god lunch, kyckling med pommes (skulle blivit ris, men jag sa fel ;p) sen vegetariska grillspett med ris ;p! sen så gick på stan o köpte en jättefin klänning till anne =)! det var välidgt trevligt!

nu ska jag ner o grilla kyckling, igen, med nåra styckna.. blir med mina fina tjejer iaf, det är bra!

det är sjukt tomt här älskling ska du veta.. miss you..

nu ska jag göra iordning mig =)!


image254
här hade jag sett bland dom roligaste bilderna ever på eva.. skratta hur mycket och hur länge som helst =)


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur att jag tog bort bilden då ;)

2008-05-01 @ 17:07:01
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0