packning

idag ska vi äntligen åka hem.

packar det sista nu, fast vi ska inte åka förns 22 typ.. nattåg ;)! hihi!

saknar er alla hemma! ska bli så mysigt att få komma hem :D!

såg nyss på facebook att två gamla klasskompisar till mig har lagt upp bilder från Thailand.. och på 2 av dom öarna jag var på när jag var där.. snacka om att jag längta tillbaks.. Thailand baby ;)! Haha, det körde vi mycket med anne o jag :D! aa det var tider det =)!

image250
Koh Samui! Där var vi.. kanske inte just här, men på ön iaf =)!

nu ska jag inte drömma mig till thailand igen, utan fortsätta o packa!! vem vet.. nån vacker dag kanske ni ser mig med en läsk (=p) i handen med alex med en öl breve mig leende på en strand där, man vet aldrig hehe :pi!

ha de så ses vi när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0