min saft

sarah - alex om du rör min saft ska jag personligen se till så du blir mördard?
rille - men hur lång tid tror du alex blandar saft, på 3 sekunder eller??

min saft är sjukt god. och som vi säger: all mat från sverige är miljoner gånger värdare än norsk mat, så då låter man den svenska maten tillhöra den personen som köpte sin mat i sverige va..
men min saft tycker tydligen alla om.. kanske för den är så supergod!

nu ska jag iväg o köpa tacos, för jag är så hungrig! och ingen ska få smaka! mohahaha!

snart åker jag o alex till kärlekens stad - paris.. det ska bli så nice!! och pricken över i't så kommer vi hem till norrköping med!!!! Sååå jävla nice, men det bästa är at vi ska till paris på den trippen :D!!!!!

ha en bra kväll!

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0