helg och maria

fick nyss reda på att min kusin, maria, läser min blogg.. då får jag skärpa mig med mina skrivningar ;p! haha nerå! kul att du gör det =)!

I helgen vart det lite fest.. för dom andra, inte för mig.. Men vilt vart det.. Ett glas och en vattenpipa gick sönder..

En tjej som hette Sarah var där.. Hon stavas som jag, hon har tatuerat sitt namn, precis som jag, och hon har tatuerat in ett stjärntecken på samma ställe som jag har min, dock inte samma... Det var fan läskigt. men rätt coolt :D!

men men.. åkte hem runt 22 igår.. läskigt att en fest kan dö så fort..? kom hem till en pratglad anne!

inga ord kan beskriva hur underbart vi hade det i paris! allt var sååå perfekt verkligen! synd att du har åkt tillbaks! älskar dig =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0