fin fina minnen

You know I care for you
You know that I'll be true
You know that I won't lie
You know that I will try
To be your everything

Cuz if I got you
I don't need money
I don't need cars
Boy you're my all

Your all or nothing
Cuz if I got that
Then I'll be straight
Baby you're the best part of my day

love love love love love alex!!!!!

Kommer hem snart tjejer, lovar!!!!!! jag kanske stannar längre då än planerat, vem vet?? vet att allt är kaos där hemma när jag inte är där ;)!!! saknar er ska ni veta ♥!!!

jag har sett på en massa bilder o skrattar o minns allt... nästan ;)!!! Eva: vi får ta en superdupermegaultra impulsutgång när jag är hemma... kanske på torsdan efter jag har kommit hem från paris.. o fredan??? hihi!! saknar dom minst lika mycket som dig tjejen!! blir nog en del i sommar med ;)! Eva och jag är impulsarna 1 och 2 om ni inte visste det...

sånna här bilder glömmer man inte direkt ;)!

Kommentarer
Postat av: Emelie

AWWWWWWWW SARAH :D Vi Saknar Dig MASSOR!!!!! Det Vet Du

2008-04-10 @ 21:47:00
URL: http://shortiiis.blogg.se
Postat av: Eva

Ja eller hur visst är vi det ;)
Klart vi kör impulsutgångar det är ju det vi är bäst på. Jag saknar dig megamycket ;) Puss puss

2008-04-14 @ 02:10:22
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0