1 vecka kvar...

..sen lyfter planet 6.15 från skavsta till Paris - kärlekens stad!! Bara jag och alex! 2 underbara dagar och nätter i mysiga och fina paris! kan det bli mycket bättre...

Igår när vi käkade på en härlig mexikansk resturang, då tänkte jag: om det är så här mysigt nu, hur underbart kommer det inte o bli i Paris då?? När vi inte har någon/några än bara oss?? Lovely!

Bland dom bästa julklapparna jag någonsin har fått och så ska jag åka dit med den finaste personen som finns och han jag älskar mest av allt! Har längtat hela tiden sen vi bestämde datum och allt!

Och alla dom fina och gulliga orden du sa till mig i lördags.. dom kommer sitta kvar i mitt huvud så länge jag lever! det var så fint älskling! Älskar dig väldigt mycket!! Du och jag mot världen!


image197
you just to good to be true..

Kommentarer
Postat av: erica

hoppas ni får det bra i paris!=) ha en bra kväll!

2008-04-15 @ 16:39:54
URL: http://wantapieceofme.blogg.se
Postat av: Eva

Hahah ja alltid ;) Det är Jag och Jacke som kokat ihop det för längesen visste inte då när du skulle komma hem men det blir ju dö bra ;) Vet inte riktigt måste prata lite mer med Jacke bara.
Vi kunde vara hos han men han kommer hem ganska sent så vi skulle vilja börja lite tidigare. Han skulle höra med felicia om vi kunde komma dit. Jaja vi får planera lite mer sen ;) Ja det skulle ja varit hehe ;) Puss

2008-04-16 @ 15:19:14
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0