sicken kväll

gårdagens kväll vart riktig rolig! träffade en massa som jag kände =)! varav tim som jag inte hade sett på flera månader! Det var roligt! sen en massa fulla arbetskamrater.. haha! Se hur alla är nästa gång jag ska jobba hahahaha! aa dom va för roliga ;p!

det bröjade med att jag träffade john, christoff o nån martin som skjutsade mig till amanda.. 
Martin - Hej! Jag heter Martin. får jag komma in?
Amanda - Ehh vet jag vem du är?
Martin - Ehh vi träffades på nån fest i eneby för typ 6 månader sen.. kommer du inte ihåg??
Amanda - Nej tyvärr.

haha det var för roligt :D!

sen satt vi o shotta tequila och drack vin.. sen kom kalle o roade sig med lite cider hahaha!

sen bar det ner till hugo där det var full fart.. Träffade Sofia och Sanna, som sen försvann.. Vet inte vart dom tog vägen, men dom hade nog roligt :D! där inne träffade jag alla som jag sa.. + nåra till..
Träffade Pär med ä.. Jag, amanda och han satt och snacka. jag o pär med ä kom in på prov på nått konstigt sätt.
P - Jag ska göra högskoleprovet imorrn..
S - Jasså! Vilka ämnen är det..?
P - Jaa det är väl svenska, engelska och matte...
S - Är max poängen 200 p eller??
P - Nej, 2.0..
S - Jaha du menar det provet hahahahaha!
asså hur blåst får man bli???

sen så försvann eva, inte så konstigt, så jag, amanda och niklas (som jobbar på dsv).. Så vi drog till palace *vuxet* haha! I garderoben stod jag och amanda och filosofera lite.. vi kom fram till att det hade vart en rolig kväll och när jag pratade med henne i telefon idag, kom vi fram till att i slutändan blir det hon och jag.. Varje gång! haha!

Sen så gick vi till max och det var så gott... njöt av varenda tugga, tills det tog slut hehe! sen kom min man o hämtade mig och jag pratade på oavbrutet från max hem till amanda och sen hem till alex + lite till hahahaha! shit va jag babblade på ;p!

det var en rolig kväll iaf!!

men nu är det lördag och jag är trött... sen ikväll kommer alex och vi ska laga mat och se på film! ska bli mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0