nu så börjar jag bli..

riktigt jävla nervös asså.. om bara 2 dagar skriver jag upp... shiiiiiiiiit... alex's brorsa, Anton, klarade det och alex fick bara ett ynka fel, så måste jag verkligen klarade det! Måste säga grattis till Anton :)!

i natt kom min man hem till mig runt halv 4.. han berättade vad han ville göra på fredag och jag trodde jag skulle smälta... hur romantisk kan han va egentligen.. den sidan har kanske inte riktigt visats, men den finns nog längst in tror jag allt! vi får se om det blir av denna gång! det var riktigt romantiskt.. mer än vad jag hade planerat iaf haha ;p! på fredag ska vi småfira vår 1årsdag! Bilder från fredan läääär lätt komma upp på några sidor här på internet haha ;p!

Helgen som var så vart det mycket matlagning för mig.. o lite alex haha! första dan kött, sen andra dan tacos.. må jag säga att jag kan, om jag vill ;)! hihi!

sen på lördag så vart det en tjejkväll hos mig, med Zandra som är nyinflyttad.. jag, eva o zandra firade det med utgång! impulsiv utgång! riktigt rolig kväll, förutom några blackouter.. inte såååå konstigt kanske ;)!
- Jag kommer gå ut ikväll, jag känner det på mig.
haha jag känner mig själv för väl :D!

sen på söndan så vart det chill!

nu så stenhårdpluggar jag så det heter duga.. fan om jag inte klarar det asså.. då går jag under..

vi hööörrrrrs

image162
en bild i från lördags!
- hej vi har druckit röd vin haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0