måndag dag

jag har bytt abonnemang nu! 3000 fria sms/mms/minutrar varje månad för bara 499 kr..Rätt nice.. räkningarna kommer väl o sjunka med sådär 300 spänn kanske!! nice nice!!


Igår så tittade jag förbi shorty ett tag.. eller titta förbi.. Höll henne vaken till tolv haha! Vi såg på id, snackade, såg på boston tea party (för roligt), men vi hörde inte så mycket eftersom vi snackade o skrattade mest hela programmet ;)! sen snodde jag en macka av henne, eftersom jag trodde jag skulle svälta ihjäl. men shorty räddade mig :D! *Svensk hjälte* hehe!

Vi tittade på massa kort och såg att hon har förändrats väldigt mycket under gymnasiet, till ett positivt sätt så klart :D!  Sen så tittade jag i hennes fina fotoalbum och konstaterade ännu en gång hur mycket alla har förändrats.. Den som har förändrats sig minst är nog Jenny.. Vi andra har hittat på lite saker med våra utseende/kroppar haha nerå! Nu är hon o rider på islandshästar... så mysigt!

Sen kom jag hem och insåg att min boxer är helt kaputt.. Fan säger jag bara.. nu kan jag inte kolla på tv i mitt rum och det som jag tycker så himla mycket om!

Senare så kom alex hem till mig o höll om mig lite innan vi somnade! Vi kom fram till att vi hade haft en jättemysig helg!

Idag så vaknade vi.. Sen gick jag o la mig i min säng igen och funderarde lite... kom nog inte fram till nått, eftersom jag somnade/vaknade till halv 2.. Då insåg jag att det var dags att gå upp :D!

Ringde till eventjobbet och ska kanske börja där nästa vecka! peeeengar! Ska väl ringa deli nu i veckan o se om dom behöver personal till helgen!

aja, nu ska jag tll gymmet o träna!

Vill bara påpeka att Sverige vann Poker nation tour.. gratulerar :D!

vi hörrrrs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi du är ju bara för söööt Sarah, klart jag är din hjälte ;) haha hade jätte skoj igår! Får vi göra om =P PUSS!

2007-10-16 @ 20:19:14
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0