jobb

imorrn är jag på´t igen. ska jobba på deli o Anne kanske med ska få jobb där! som servitör.. eller vad det nu blir ;p!

igår vart det film kväll med pelle, eva o alex...
- Jag tittat ur o tänker på att det är så jävla mörkt på huset mittemot..
- Ehh pelle.. det är pechiner...
- jaha... haha har typ aldrig vart hos nån som har svarta! tänkte väl att det var väldigt mörkt ute!

- Haha du trampa på en uppäten macka!
- VA?? VART??
hahahhahaha jag skulle garvat ihjäl om jag vart där asså ;p!

haha det var för roligt..
- Hej! Hej vad heter du! Vad har du för svar till mig? NEEEEEEEEEEEJ!
hahahahahaha!! aa va ska man säga ;p!
- ursäkta sa du räv?
- jag har mensvärk, måste jag bara tala om för dig.


fick ett nytt jobb idag =)! som event (haha) säljare... se hur det går.. bara o sluta om man inte känner att det funkar! kul med lite variation!
imorrn är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Eva som inte kan sluta skratta

Hhahaha jag skrattar så jag gråter nu.. Hahah jag och min uppätna macka är bästa vänner vettu :) Jaa det va en rolig kväll igår måste jag säga.. :)

2007-10-05 @ 02:59:36
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0