den är giftig..

du har hört den förut så du visslar med mig ba'..


Idag är det måndag.. ingen ångest och det gillar jag! sov läääääääääääääääänge och det var sååå skönt!
- vi snoozar bara ett tag till..

i fredags så var det planerat att eva skulle ha värsta rejvpartyt hemma hos sig haha! men så vart det några tjejer och sen efter ett tag kom Andy från BP o hälsade på. sen var det planerat att vi skulle till palace, men eftersom vi inte höll tiden, som jag o eva är sämst på, så vart det otten ist. där var det röj o jag träffade massa personer.
sen kom jag hem blöt o irriterad med en minst lika irriterad man ;p. sen somnade vi o sov länge även lördan!

På lördagen tog jag o alex det lugnt..  På kvällen skulle jag jobba på Deli. vilket jag gjorde.. det var väldigt kul och även där träffade jag personer som jag kände.. sen så gick vi som hade jobbat den kvällen till Hugos. där bjöds det på allt o det var nice! sen så hittade jag min man o Fille! efter ett besök på Max, så drog vi hem till alex.
Sjukt mycket snack mellan alex o Fille kan jag lova... shit fille snacka hela vägen.. undra vart allt kom ifrån ;p..
Till slut kom vi hem iaf.. o grabbarna somnade direkt och jag somnade till slut jag med..

haha på söndag morgon så röck fille till "jag måste dra... vi hörs alex"! Lite yrvakna så svarade vi nått liknande med hej då eller dylikt.. vi somnade om sjukt fort..
på kvällen sen sov jag som ett litet barn. såg på save the last dance, sen försökte jag se lite på sunes jul, men det gick inte så bra.. till slut vaknade jag o såg på ...så kom polly. den var mycket roligare andra gången än första, som jag, på tal om det, såg i Uppsala på en bio. vi fick även billigare, eftersom kassörskan inte kunde räkna haha. Jag, anne, jonte o amanda grät ju inte för det haha! detta var typ 3 år sen eller nått ;p!
IAF, tillbaka till Norrköping o söndags kvällen. på kvällen sen myste jag o alex till det ordentligt, trodde jag. men nej uppenbart att han skulle va trött... iofs en sliten helg o inte så mycket sömn o kl 2 på natten, så får man va trött ;p!
sen idag är idag! dock har det inte hänt så mycket! tränade (!) förut. kollade vilka kön mina små chinchillor hade.. en tjej o en kille. ska försöka hitta på några namn.. tips? kom på att jag vaknade av att jag skrattade.. härligt att vakna så :D!
nu är det måndag kväll och jag ska duscha sen åka o se klart filmen vi startade igår!
kom o tänka på en replik från Eurotrip - Bert, stay black!
o sen en replik från sunes jul när dom ska shoppa:
Rudolf - Köp inte kläder med vita platsplatter på, de tjuter så förbaskat.
Kundservice - Familjen lystrar till namnet Andersson. Det är Karin! Sune! Anna! Hakan!
Rudolf - Nej Håkan. Det är ett å

hahahahaha för rolig film!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha ja den filmen är för rolig.. ;)

2007-10-02 @ 20:09:30
URL: http://Evy.blogg.se
Postat av: Eva

Förresten det är alltid rejvparty hos mej ;)

2007-10-02 @ 20:10:34
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0