aj aj aj aj

aj aj min stackars nacke..  gjorde nått fruktansvärt i dag.. Sträckte på mig idag.. Fan nått gick fel när jag gjorde det.. Nått har hänt med min nacke/kota.. kan knappt röra min nacke åt vänster sida.. antingen så har jag sträckt nån muskel där, eller så har en nerv klämmts, eller så har jag nackspärr.. Tror det är en blandning... Min mor kom hem i full fart till mig från jobbet, för att ta hand om sin dotter, som låg orörd i sin säng.. jag skulle med åkt hem till nån, om den hade så här ont och skrek typ i telefonen av smärta..

Så imorgon bitti ska jag till en naprapat som får ställa allt till rätta... helt sjukt.. men livet har sina vändningar ibland..




end of todays story!

Kommentarer
Postat av: Macke

=) åhh kan följa med dig om du vill... skulle med behöva ett par knäck i ryggen...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0