1 årshelgen ;)

Den här helgen var en av dom bästa på hur länge som helst.. jag o alex firade ju vår ett årsdag hela helgen.

Vi åkte upp till Stockholm, där tog vi in på hotell! Sen så drog vi till Heron city o spelade lite! vi åt mycket god mat på O'leary's! sen efter det gick vi på bio och såg Chuck o Larry!

- Vad skulle du välja: Ett "kändisliv" i 50 år eller svensson liv o leva i typ 80 - 90 år?
- På vilket sätt dör man på?
- Jaa... Man somnar in..

Sen på lördag så checkade vi ut, åkte hem lite tidigare än planerat, men det gjorde inget..
På kvällen, så var vi hos carina o festade lite, utan att bråka (!). Vi firade början av vår ett årsdag på det stället där vi vart tillsammans ;)!


Sen igår kväll så kom jag hem till han, o då hade han tänt ljus, han bjöd mig på grekisk mat och köpt rosor!
Kvällen var helmysig och vi såg på film o myste! Det var en av dom mysigaste och härligaste helgen i mitt liv!

1 år! Älskar dig så mycket =)!!

Nu är det vardag igen o på torsdag ska vi till Jönköping! Så skönt o åka iväg här i från ibland!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0