vuxenpoäng!

evas är ju klockrenast av allas =D! 30 år skulle hon va enligt testet... tur att en partyresa är bokad då ;p! amandas var med rolig, 16 ;p! själv var jag 19, så jag var väldigt nära ;)!

älskar evas outfit när hon tvättar, snyggve är hon, på riktigt =D! själv tvättar man ju inte ;p!

inatt drar jag.................................................. far far far away! Har fixat en massa idag, men nu ska jag faktiskt börja packa =)! mitt nya bankomatkort är snygg design på.. så stolt över att jag fick det fina kortet =)! nu är man liite vuxnare när man har visakort o grejjer ;)

nej, nu ska jag sätta igång! ha de så bra så lär jag ha sjukt mycket att skriva om när jag kommer tillbaka!!

har köpt mig en jättefin bikini faktiskt =D!

älskar dig min fina alex =)!

pusspuss

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0