valborg etc

det är dåligt..
vad är dåligt..
nej det är dåligt

för inte så många dagar sen var det valborg..
vi började me att grilla uppe på kungsgårdsberget.. där tvingade jag alex o grilla vårt kött o me lite vägledning från hasse, så vart köttet otroligt gott!
sen vart det kallt så då drog vi in till aron där festen fortsatte! mycket trevligt!
sen skulle vi in på otten, men där var det årets kö, så jag o alex drog hem ist..
image79

sen när vi väl kom hem, så var de ju första maj. o alex skrämde mig som fan. han sa att det låg en person i soffan o jag var tvungen att ligga helt stilla, inte skratta o inte titta.. annars kanske personen kommer.. o precis när han skulle börja prata ännu mera, så vart det nått så det lät som toadörren stängdes eller nått.. hemskt var det iaf.. vart så rädd att jag började gråta MEN sen när han gick på toa, så tänkte jag "fan va overkligt"!
men han lurade mig..
"men sarah, du kan lita på mig. om du känner att nått ska börja hända, så hosta så kommer jag driekt. jag ska bara på toa, okej? Ingen som helst fara om du inte rör på dig,gör ljud ifrån dig eller tittar åt det hållet."
aa de va hemskt just då iaf!
"det är bäst för dig o mig om jag får prata med danny i telefon ensam okej? Lyssna inte, utan gör nått annat"
så vilsen (L)!

sen sov vi, vakna vid 13.. då gick alex o köpte pizza åt mig (gentlemannen själv),. sen somna vid om vid halv 3 o sov till 17! de va nice enligt mig, men han vart inte alls lika glad!

o nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år! wuhu! jag o eva är lediga natten till fredag, så då ska vi sitta på o'learys o ta oss några öl =)! troligen iaf! Får se va kroppen säger!

men nu ska jag på stan, sen träna med eva!

älskar dig min söta alex!
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå "får se vad kroppen säger" vi måste ju börja ladda upp inför sunny beach ju ;) Det skulle jag aldrig tåla, hahah. Puss

2007-05-02 @ 17:04:29
Postat av: Eva

Vadå "får se vad kroppen säger" vi måste ju börja ladda upp inför sunny beach ju ;) Det skulle jag aldrig tåla, hahah. Puss

2007-05-02 @ 17:04:49
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0