umbrella

When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

den låten är faktiskt väldigt bra o väldigt fin =)!

ikväll blir det party =)! för pengar jag egentligen inte har ;)! haha! men vad gör man inte för sin fina amanda =)! hoppas eva med kommer med =D!

snart drar jag wuhu =D! ska börja skriva en lista på vad jag ska ha med mig.. tyvärr står inte alex med på den =(.. kommer sakna dig mycket..

lönen kommer 25 o jag åker 19.. jobbigt läge.. måste kanske skaffa kredit kort o grejjer.. orka det.. det blir bara svindyrt.. aja kommer nog inte hinna få den innan jag drar iaf.. uppenbart..

pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får jätte bra i Magaluf gumman, vi kommer nog inte hinna ses något innan du åker =( har nämligen fullt upp med skolan! Men hur länge var det du skulle vara borta? 3 veckor? Pusss pusss

2007-05-11 @ 19:19:27
Postat av: Allas favoritSarah

va synd =(.. aa det ska jag verklige ha! ska fixa era adresser så ska jag skicka kort :D! Skicka gärna ett sms nån gång ibland, ska nämligen ha med mig min mobil! pussss

2007-05-14 @ 21:53:09
URL: http://saraha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0