träning

image90



nu har jag tagit mitt förnufft till fånga o ska börja hådrdträna inför sommarn.. se hur länge jag pallrar då.. det tar sån tid, men ojoj vad skönt det är =D! komma hem, veta att man har slitit som ett jag vet ine vad, bara lägga sig i sängen, känna hur kroppen är helt förstörd.. lovely feeling!

men nu ska jag hem till min fina alex <3!
image91



ha de så kul på jobbet eva =D!

imorrn ska jag till min kanske blivande skola och mitt kanske blivande hem i 1½ år... you never know!!


"en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig"
fin fras där.. det sjunger tomas ledin i en av hans sånger - som jag kopplar till mig =)! sjöng den när jag va sååå liiiten =)! just so you know!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0