snälla nån..

såg på melodifestivalen för hela europa igår (=p)!

jag säger bara en sak : suck..
det var nog bland det sämsta jag sett... jag menar.. vad är det vi ser..? killar som springer omkring i rosa och silver dräckter.. + att en av dem hade en gossedjurskatt på axeln.. var sångaren man eller kvinna? frågan är öppen! svar tack!

turkiet = deras svar på justin timberlake.. men tacka vet jag äkta vara.. det var dåligt.. shake it up schekerim (eller hur älskling stavas på turkiska).. och sen Greklands bidrag: maria (tror jag den hette.. dem sjöng väldigt mycket maria i låten iaf).. han som dansa där har ju gjort bort sig för hela europa.. snälla nån..

sen vart tog sveriges bidrag vägen..? Hallåååååååååååååååååååå? 18:e plats.. ni som hade tippats att komma högt upp.. typ 5-7 plats.. men neeej.. Vart tog all smink vägen som skulle höjt er säkert högt upp i listan?? mer smink åt The Ark! Och varför ändra på nått som gick så bra här hemma..?? kanske hade vi kommit längre om vi hade caramia.. VEM VET?

men sen så hade vi ju serbien.. som jag tyckte va värdelösa och ingen fatta vad dem sjöng.. hur fan kunde dem vinna? som jag förstod det som, så var sångerskan lesbisk.. kanske hela europas + några länder tills, lesbiska förening som hade gaddat ihop sig? aja : FEL LÅT VANN!!

Jag tyckte att finnarna hade fan en bra låt.. spaniens bidrag var också helt okej =)! nått mer land..? sverige hade en helt okej låt, men dem kunde bjudit lite på sig själva.. Jag tyckte nog att Ryssland hade en skitbra trio o söta var tjejerna med! dem va tydligen högt tippad i NT.. men ACK så fel hon hade! dem kom 2:a eller 3:a? vet inte riktigt!

JUST NU: ser jag på hockey.. just nu står det 3-0 ryssland.. ska sverige en gång till förlora eller kan dem resa sig.. i sånna fall får dem SKÄRPA SIG! nu är det andra perioden! gooooooo sverige!

snart kommer eva med =D! Hon tyckte vi skulle ha en sarah-och-eva-dag idag! trevligt! kanske träna, eller inte! Vi får se! ska bli trevligt.. ska kanske jobba natt utan henne denna vecka...? who know?

HELGEN DÅ:
i fredags va jag ute med amanda.. de var trevligt! Hon blev väldigt fin i håret! vi drog till lasse där det inte hände allt för mkt... vi drack lite sen drog vi till palace! på vägen ner till palace skulle jag byta om lite diskret.. men hahahahahha! då kom det typ 10-12 killar varav några var annes kompisar.. "ÄR inte du annes syrra"? shit! Sen kom en kille som heter patrik fram till oss o hans kompis.. "dig kan jag ju inte kyssa, du har ju pojkvän.. får jag pussa dig då"? haha.. rak på sak! här blygar vi inte!

sen drog vi till otten för palace var så himla tråkigt! på otten vet man att man kanske träffar nån som man känner.. o det gjorde vi! träffade en hel del, även min fina  alex o några kompisar till!
trevlig kväll med andra ord!

nu är det inte långt kvar tills jag drar till värmen (wuhu)!  6 dagar kvar =D! kommer sakna er alla, men alex, amanda o eva kommer jag sakna lite extra mycket..

nu ska jag inte sitta här o hänga, utan duscha eller nått..

imorn har jag o alex vart tillsammans 7månader! där ni ;)! det är ett tag! Mysigt! Älskar dig så himla mycket!

pusspuss!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0