ohh sarah kom ut ikväll

vakna 15 idag! *applåd*! så "tidigt" har jag inte gått upp på länge!

haha nu ska jag ner på stan o lär inte komma hem på ett tag mohahahhahahahahahhahaha ;p!

hoppas kvällen går bra för dig evvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvva ;p!

blir nog natt i natt igen! börjar bli sjukt less på jobbet så det finns inte.. T R Å K I G T! skönt att jag drar iväg här i från! Kanske jobbar som bartender i sommar, man vet aldrig hehehehehe! you never know! TUR att det är roliga arbetskamrater.. men jag är ledig natten till torsdag och det är lika med ASSKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattiis till oss igen älskling <3!!

Nu kom min favorit låt på The voice tv - million style - miss fatty! Nu vart jag glad! ahaha o nu logga East Fm in på msn, nice!
so long suckers hihi!


image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0