NU

är jag stnäppet gladare än igår om jag får säga så =D!

nu är jag ledig från och med i natt (onsdag morgon) tills (jag vet egentligen inte när ;p!) men iaf tills runt 9 - 10 juni =)!

FAN VA NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kan man bli gladare.. aa kanske =D! skulle vilja sluta hosta + ha lite mer koll på hur jag kommer upp till arlanda.. mina försök me nattpersonalen funkar inte så hima bra.. men jag är inte färdiga med dem än ;p! Jonas skulle gärna skjutsa mig gratis, men han har så mycket att göra hemma! hahahahha! 
någon som har lust att skjutsa.. åker vid 3 på fredag natten typ =)!

 blir nog en sprit/vin/likör och öl- beställning av pappa när han ska ner till tyskland =)! hehe

men nu ska jag käka.. första gången för idag, hejja!

pussspusss

image100

image101

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh Sarahlito min lilla flicka, du får ha det så jätte kul nere i Magaluf, antar att vi inte hinner ses innan du åker så vill bara hälsa dig en trevlig resa =D Pusssas massa på sötaste Sarah!!

2007-05-16 @ 21:28:32
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0