jag..

- hatar att folk kör med mig. (syftar på kontoret)
- hatar att jag inte får ta semester när jag vill utan kanske att bli kickad.
- hatar att jag inte får sova tillräckligt, även fast jag sover runt 8-10 timmar per dag, så skulle jag kunna sova 5 timmar till typ.
- hatar att jag håller på o bli sjuk lagom innan jag ska åka.

som ni läser så är jag sjukt irriterad.. allt är tack vare mina chefer som kör med en som en slav. hatart..jag bryr mig inte om jag får sparken. vill ändå inte jobba i sommar. jag orkar inte jobba. dessutom är jag timanställd och kan säga nej till jobb när som helst etc. dem har inga som helst krav på en.

blir så astrött på allt.. dem har förstört hela min kväll TACK PRIIIIIIIIIMA... låt mig få ledigt när jag vill ni har ju en miljon anställda.. bara välja nån av dem!så nu ska jag lyckas bli osams med mamma o pappa bara för dem nte låter mig leva mitt liv utan att lägga sig i hela tiden.visst dem tänker på mitt bästa, men även jag måste få ha ledigt nån gång.. helt sjukt trött..

men men! det här löser sig säkert.. ska bli skönt att åka iväg från jobb ska jag säga er! vem vet, jag kanske jobbar som bartender i sommar?? who know?! är säkert sjukt mycket roligare än o slava på prima/stadium..

nu är det vänner på tv o det blir jag glad över. och det är bara 4 dagar kvar tills jag drar till solen o värmen =D..!

alex <3

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0