IDAG!

image83

Idag är det MIN dag =)!

jag fyller 20 år! wuhu! grattis till mig ;)!

min min min min min min min fina DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

massa smörgåstårtor ska käkas! och jag ska faktiskt till systemet.. konstigt va eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nej ;)!

fira den första timmen med alex och det var mysigt =)! MEN han va inte den första som gratta mig, för det var min söta Eva =)!

På tal om eva så satt hon och jag på O'learys (nya favvostället haha ;p) på kvällen! där var det en snubbe som fråga om jag var svensk.. jag sa - jaa, men gissa vart jag skulle kunnat komma ifrån..? men han trodde inte på mig, att jag svensk.. så jag blev kallad lillShakira hahahah! han sa sydamerika, italien, chile.. you name it med olika sorters länder!! hahaha! vilket stolskott! men det var är positivt =)! Satt på The Voice Tv och då kom Shakira och Beyonce ;p! hahahah!
- kan du motstå dem här ögonen?
- nej, kan du motstå dem här ögonen?

nej nu ska jag duscha, sen ska jag åka o handla exotiska frukter till kvällen!

OCH solen lyser =D! och jag o alex ska INTE bråka idag/kväll/natt!

ääääääälskar dig Alex =D! Just so you know ;)!

pusspuss!

image82
JAG O ÄMÄNDA =D!

image84
Elin o Eva! Hon är bara för charmig mitt charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis Grattis Grattis min fru ;)
Idag är det din dag, ringer sen. Puss

2007-05-04 @ 10:25:24
URL: http://Evy.blogg,se
Postat av: Angeliqa!

BRA att ni inte ska bråka... det blev ju jag som bröt ihop där sist, hahaha. Oh herregud =P.

2007-05-04 @ 17:20:45
URL: http://iinfiiniite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0