god morgon =D

IDAG VAKNADE JAG KL 05.15!
dock dock sov jag från halv 9 dan innan till kl 17 på eftermiddan.. sen somnade jag vid 1 igen på natten.. så igår var jag vaken hela 6 timmar, om man räknar från när jag gick upp ;)! Och en träning på det haha =D!

så tidigt har jag inte vaknat på jag vet inte hur länge sen.. kan faktiskt inte komma ihåg.. kanske inte så tidigt på typ 6 månader eller nått..  är van o jobba natt o då jobbar man vid den här tiden!

men i natt var jag ledig =D! nice nice! Såg min första Bond-film igår, Die another day! haha! tog mig 20 år o se en ;)! men den va helt okej! chips o dip vart det för min o alex del! hur mysigt som helst o sova med alex! <3!

skicka ett sms till eva och hon vart nog lite paff när hon fick ett sms runt kl 6 =)!

ska åka till min skola om 2 timmar.. nervös..? nja.. inte riktigt än.. Nervös för hur det ska bli om jag kommer in ska jag säga er.. Om jag ska tacka ja eller nej.. det är sånt som märks.. men det tar jag om jag kommer in.. man kan ju alltid hoppas på det bästa ;)! eller...?

så va ska alla pigga och glada människor göra en dag som denna då =)! jag ska spendera från kl 12 - 17 på skolan.. har inte vart på en skola på ett år.. kommer kännas konstigt.. men det är nog inte riktigt samma sak, folkhögsskola och låg/mellan/hög-stadiet och gymnasiet.. eller man kan hoppas att det är annorlunda ;)!

nej nu ska jag snart börja göra iordning mig =)!

pussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0