biltur på morgonen

jag o john sitter o småsnackar framme i bilen.. vi hörde på rix morron zoo att nån nämnde josefin.. Från verkligen ingenstanns börjar jonas sjunga : o johanna vill du suga min kuk?!!!!
va jag garva hahahaha!
- men sarah, har du inte hört den låten? det är ju eddie menduza.han sjunger o josefin, vill du suga min kuk?!
- nej det har jag inte! men jag är inte förvånad att det är han som har skrivit den..

fy fan va kul det va att åka bil med dem där två asså! hehehe!

och idag är det vår dag alex! 7 månader... det är lång tid det! Hoppas vi hinner ses nått ikväll annars får vi ses på imorgon! älskar dig otroligt mycket!!!!

nu är det bara 5 dagar kvar tills jag drar till Magaluf!
o 72 dagar tills vi drar till Sunny Beach!

jag undrar varför Snook gör så konstiga musikvideor.. 60-tal inspierat eller...?? vi lever på 2000 talet nu ;p!

nej nu ska jag lägga ner det här och lägga mig o sova ett tag.. men dem spelar som himla bra musik på the voice tv.. hahaha kanske inte just nu när baladkungarna backstreet boys dök upp med more than that.. aja =D! Nyss var det Akon don't matter och den är bra, om ni frågar mig ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0