working nights

shiiiiiiiiiiiiiiiit.. är så trött.. undra hur dem överlever dem som bara jobbar natt.. man kommer iofs säkert in i´t till slut.. hoppas på att få jobba en masssssa nätter.. är ju assoft ;)!

fredagen handlade mest om att sova. sova sova sova.. piggna till vid 21-22 kanske heheheh :D!

efter en mycket bilåkande med carina, martin o alex kom vi fram till slutmålet för kvällen - biljarden! där visade det sig att jag och carina inte är för bra kanske ;p! Till slut bytte vi lag, ås de vart jag, alex och martin o carina.. då vart det sjukt jämnt in i sista bollen... bokstavligt..
Alex - nu får du fan skärpa dig sarah..
Sarah  jag är skärpt..
senare:
Alex - jag tror vi kommer att vinna
Sarah - ame hallå.. du har ju mig i laget..
Alex - iofs.. faan
Sarah - vad har du o vinna eller rättaresagt - vad har du o förlora?
Martin - hedern kanske..

Sen vart det film för mig o alex.. såg en film som jag absolut aldrig kommer:
1. se igen
2. rekomendera till andra.. tvärtom.. kommer avskriäcka er..
uschl.. blev äcklad..

berätta senare för min kära mor i morse hur den var ,och hon blev inte så glad när jag berätta vad den handla om.. och det kommer jag inte o göra här heller..

men nu ska vi inte tänka mer på den filmen, utan tänka på nått bra.. :D! haha!

undra vad som händer ikväll...

Grattis till min söta Ida som fyllde 20 år i fredags =D!


jag säger bara en sak: lol

alex <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0