natt natt natt natt..

oh.. är sjukt trött nu.. shit.. egentligen skulle jag bara vilja sova ut!  får göra det i helgen =D!
men money money.. nice nice! träna nyss med.. niiiiiiiiiiiiiice =D!

magaluf snart =D! börjar bli lite nervös.. inte långt kvar heller tills jag fyller 20 år wuhu! Vilket ska firas två dar.. enligt mig.. får se hur man mår dan efter hehe =D! ´fyller nämligen år på en fredag ;)! somliga ska ju på studentkryssning på lördan, men dem får offra sig för mig och festa på fredan iaf, tycker jag =D! annars får pelle va taxi hehe =p nerå!

jo men jag ska väl snart jobba igen då.. va me alex hela 8 timmar idag wuhu =D! längsta vi vart på ett tag =p!
hoppas vi inte jobbar så här nästa vecka.. iofs.. skulle gärna jobba natt nästa vecka igen =D!

o eva gumman som får jobba kväll i kväll.. uscha.. hon jobbade natten till idag, var helt slut och sen ska jobba kväll.. + dag imorrn.. stackare.. tycker synd om dig tjejen! men som tommy sa - pengar pengar haha =D!

Min mor kom hem helt slut efter två dagar i sunne..


När ska man dra ner till gothenburg och hälsa på min roliga kompis Sanna då =D! aa hon är bara för rolig ibland =D!

nej men sen är det väl inte så mycket mer jag vill ha sagt.. fredag imorrn o undra vad man ska göra då.. som pelle sa: det är ju helg och fredag haha =p..
mm det är det.. men min ekonomi kanske inte säger "gå ut sarah" utan mer "kanske gå ut en dag" =p!
det är ju sånt som märks, eller hur ;)!

o min semesterersättning från plint idag.. wow.. skulle egentligen kommit 23 februari.. men eftersom plint är plint, så hade jag ju inte räknat med att få den då heller.. skönt o slippa er =D!


Förövrigt tycker jag nya Lidl reklamen är så himla rolig hahahahahhahahah =D! aa dem är ju bara för roliga ibland..

alex - min fina =D! love you honey!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu har jag varit duktig. Ha en bra natt ses imorgon bitti. Puss

2007-03-08 @ 23:26:46
Postat av: Eva

Det va jag som skrev ;)

2007-03-08 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0