ja visst...

tatueringen  i väldigt mycket närbild! =)
image67


nu har jag fått klagomål från personer att jag inte skriver här så ofta.. ska berätta min vardag:
sover till typ 14-15. går upp, käkar, pratar me eva i telefon (haha), sover runt 19-21 (ibland), drar till jobbet vid 22.30, jobbar till 7, åker hem till alex o sover.. o så går det runt runt runt runt runt runt.. tills det är fredag =D!
Spännande va ;)!

Men iaf! I helgen vart det kalas! Min söta eva fyllde 20, så henne passa vi på o fira!
jag kom till eva lite tidigare än dem andra, sen kom dem och det vart presentöppning! och hon fick fina fina presenter!
Sarah - Drick nu jenny, den är god =)!
Jenny - Men den är ju varm..
Senare:
Sarah - nu är de kallare..
Jenny - vart ställde du den?
Sarah - frysen!

Amada - Du har blivit som en man Sarah. du drickwer sprit och rätt mycket..
haha! du är bara för rolig gumman =D!
Sen drog vi till deli, där jag, eva o jenny shotta! Där träffa vi även pelle o hägle och dem såg väldigt glada ut =D! togs lite bilder där me, som jag hoppas får synas på partystorm =)!

Eva och jag vingla vidare till palace där vi skulle träffa några av våra arbetskamrater, men shi fick vi. Så vi stod där me evas alla balonger och såg allmännt glada ut!
- OLA! kom eva!
bla bla *klick*
bla bla
haha! jag sprang fram till vimmelfotografen, medans han prata me en annan, sen fota han, sen började han prata med den andra personen igen! aa de va roligt!
image64

sen fick eva en grattisssång av ett gäng sångare, varav en jobbar på pepper kom vi fram till när vi shoppa i måndags!
men vi tröttna på att vänta på alla, så vi drog till otten ist! där var det sjukt mycket roligare och Amanda o Shorty var där, så vi återförenades efter splittringen. Dem drog nämligen till otten när vi drog till palace.

Sen dansade vi och hade jättekul!
sen vart jag o eva väldigt trötta, så vi satt oss ner o pratade den sista timmen..
sen åkte jag hem o sov hos alex och det tog f-a-n inte lång tid förns jag somna.. hann knappt säga god natt eller ens lägga mig, så somna jag..
Sarah - En cider.
Bartendern - ditt kort funkar ej.
S - Då vill jag inte ha. släng ut den.
B - Det kan jag inte bara göra..
S - äh, eva betalar! 
HAHAHAHAHAHA!

Sen vart det lördag! Då firade vi min mamma me sjukt mycket mat.. god och grekiskt var det! alla kom.. även eva, alex o adnan! + släktingar o kompisar till familjen! trevligt!

efter vi suttit där o pratat o ätit och eva gjort mig fin i håret, så skulle vi dra viidare! japp! även lördag fick bli en utekväll.. men de va trevligt! eva drog hem, medans jag o alex drog till aron. där var det rille, jeppe o aron.. och jag o alex.. det hände inte speciellt mycket, förutom att rille knuffa jeppe så massa dricka förspilldes.

sen hände nått konstigt. jonsson kom med en soft airggun. sen ställde han en burk på en sidospegel och sköt. han märkte inte att jag stod 10 meter bort. så jag fick kulan på min ljumske. skällde ut alex och sa nåra elaka ord, som jag inte tänker skriva här! men ni kanske kan tänk er.. men det gjorde ont.. 
Så nu ska jonsson betala min pension.. haha nerå =D!

vi drog till otten i vanlig anda och det var rätt tråkigt där. men neej klart vi skulle stanna.. Allt för dig Alex =)! sen åkte vi hem till alex o somnade!

hahahah rille är bara för rolig ibland. han skulle börja jobba kl 8 på söndan och han drack hela kvällen och sent in på natten.. sen sov han kanske 2-2½ timme, sen skulle han upp.. John sa att han va väldigt yr ;p! haha konstigt.. ehhh neej!


på söndan så skulle vi äntliiiiiiiiiiiiiiiiiiiigen få sova ut. Men neeej! här skulle vi upp och äta mat me rille o john. det blev lite dyrare för mig en bara mat.. köpte ne laptop av john haha! jag är bara för rolig ;)! snacka om inpulsiv inköp! så vi åkte hem till han o kolla på datorn! fin fin! så nu ska jag köpa karatebra ljud och bara njuuuta!
sen myste jag o alex hela dan =D! så mycket som vi umgicks den söndan, har inte vi gjort på länge! så de va härligt =D!
sen vart allt som vanligt igen.. nattjobb, sova, äta, sova, jobba! SPÄNNANDE VA =D!


nattjobbarna är bara för roliga ibland =D! jag säger bara det!


så nu ska jag väl ringa eva (haha), sen får jag min dator, ska jag hålla på me den =D! nice nice!

Älskar dig alex! du är fiinast!
image66

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahah du är för rolig ;)

2007-03-28 @ 17:59:00
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0