guldfisk



igår köpte jag e fin guldfisk till alex! se hur länge den lever och vad den ska heta hehe! den var redan nöra en nära döden upplevelse.. jag var nära på att tappa påsen som den låg i.. men jag är ju för snabb, så jag tappade den inte... som tur är. hade vart lite pinsamt och gått ner igen o köpa en till guldfisk.. nej tack!

haha =D!
hej jag skulle vilja åka till Kristiiiiiiiina gatan! hahahahahaha!

hej jag heter alex och jag sover med öppna ögon ibland!!

i sömnen:
sarah - hej det är sarah
alex - va?
sarah - nej de va bara en undersökning
en annan natt:
sarah - jag klarar allt.
alex - va? som vaddå??
sarah - jaa.. allt.. tex flugfiske!!

ja så wierd det blir när jag jobbar natt!

alex och jag är på väg hem.. i bilen pratar jag oavbutet hur länge som helst..

- jag spelade rätt nyckter i början, men jag är inte det. orkar inte spela längre..
- jag har även tigrar på mina skor... neeeeeeeeej nu vart det fel hihi!!
- puss puss
haha jag var bara för rolig igår..


nu är denna nattvecka slut, men imorrn är jag på´t igen.. se om det blir hela veckan eller baa nåra nätter..
ska öven jobba dag imorrn.. pengar pengar!!
nattjobbarna är dem roligaste =D!


nej nu ska jag försöka få i mig lite mat hade jag tänkt!


älskar dig alex! glöm aldrig det =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0