en upplevelse utöver det vanliga

Det har hänt rätt mycket roliga saker sist jag skrev det tråkiga inlägget ska jag meddela er..

kommer inte riktigt ihåg allt, men mycket.

i fredags fick jag ett trevligt sällskap i min omgivning när jag var hos lasse och firade johns födelsedag. det var nämligen kompisar jag inte sett på ett tag som var där! Trevligt trevligt!
gick ut sen och jag o amanda dansa massa.. sjukt kul =D!



sen på lördan så skulle många som va hos lasse återförenas hemma hos john för att fira han på riktigt med en mycket god smörgåstårta =D! alla utom 2 hade vart ute dan efter och var ganska sega.. o vi var väl kanske 10-12 pers åtminstånde.. så vi satt där och jag skicka ett sms till john o sa att han skulle gå o hämta ipren åt mig =)! men det gjorde han inte, utan det fick Ida göra! John fick en griffeltavla av mig och amanda =D!

sen på kvällen blev det laserdome spelning! där skulle jag o alex egentligen inte va i samma lag.. men vi vart det till slut.. haha första omgången kan jag säga gick ju inte så bra för mig.. gick minus i poäng.. men sen jävlar.. jag vann faktiskt över min o alex interna tävling.. haha =D! sen åkte vi hem till alex o skulle se på film.. sen vart det fördröjning för vi skulle fixa fiolm, chips o dip o en dvd.. vi åkte o fixa allt vid 12 o kl 2 började vi se på film!
då hade carina o martin somnat, så jag o alex låg o skratta själva!


sen på söndan drog jag o alex till Ikea! Väldigt roligt där faktiskt ;)! tyvärr så vet bara alex vad som var så roligt.. o det är synd..

sen vart det måndag och ännu en ny arbetsvecka började!
nej men sen så har det nog inte hänt så värst mycket..

tills idag, torsdag =D!
då satte jag mig på en stol o klutade mig över en annan stol o började tatuera mig.. allt gick skitbra o shorty o amanda var me.. vilket va jävligt tur.. Jo för det är ju självklart att jag ska börja må illa och bli helt snurrig.. trodde först det var en spyattack som skulle komma, men neeeej.. jag svimma.. o det var inte roligt.. var asläskigt.. amanda sprang runt shorty, runt en kant, in i det s.k rummet och lyfte mina ben med sina starka armar! sen frågade hon en massa saker, men jag har helt borta, så hon fick inga bra svar.. stackarn! tur att du var där med dina starka armar o din snabba tanke!
image62

tur att tatueraren var så stark och amanda så snabb så dem bar mig till stolen jag lutade mig över.. det var en händelse uttöver det vanliga må jag säga.. så nu har jag gjort det!
Ska bara säga att amanda blev mycket rädd.. shorty hann nog inte fatta vad soim hände!

Det vart förövrigt en mycket fin tatuering =)!


sen gick shorty, jag o amanda på stan o kolla på lite grejjer =)! Tur att jag inte hade fått min lön, för då hade jag nog skrivit på en laptop nu haha =D!

så nu sitter jag här.. lite illamående men glad för det =)! så snart ska jag träffa min fina man innan han drar till rom =(.. kommer bli en tråkig helg utan dig.. tur att man ska fira eva o mama så det kommer gå fort!

snart kommer det att komma en bild på min fina tattoo =)!

älskar dig min fina alex =)!
image63

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaa Sarah du får inte svimma sådär huxflux ;) men tatueringen blev jätte fin iaf =D pusssis

2007-03-22 @ 20:42:38
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0