äntligen

så ska vi umgås älskling haha :D! var ett tag sen.. eller man kan säga så här.. vi har ju faktiskt umgåtts på ett sätt: helt utslagna.. o det är inte roligt.. vi har inte umgåtts på typ en vecka.. jävligt jobbigt o tråkigt =(.. men ikväll!

blääääääääääääääääääääääääääääääääää va hemma igår... slut som artist som min mor brukar säga :D! somna lite överallt o närsomhelst.. tills alex kom lagom pigg, så han gjorde mig pigg..

så då umgicks vi ju lite..wuhu!

gick upp vid 11 idag :D! småstolt.. länge sen jag gick upp så tidigt.. fint väder, så min mor o jag traska ner till stan o fikade me min kusin + nåra släktingar till! trevligt!

o jag som trodde jag skulle va helt trött när jag kom hem, men icke! jag slet upp min far från soffan o åkte iväg o körde! hyrde en film på vägen.. säg att du älskar mig. så kah slet upp turturduvorna anne o adnan så dem fick med se den med mig.. Den filmen var väldigt bra och det var en väldigt gripnade film.. anne o jag var nära på att börja gråta nåra gånger.. men det vart inte så haha ;p! Den filmen kan jag verkligen rekomendera till er!

men nu ska vi inte gräva ner oss i det.. Undra hur många det är som ska se på meldoifestivalen ikväll.. nicht jag iaf ;p!

nej nu ska jag inte sitta här längre..

alex - älskar dig massvis =)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0