ack va fel det kan bli

jo vars.. Som tur var, så stod jag emot min egna vilja.. med stöd från tatueraren, calle, så kom vi fram till ett mycket bra o klokt beslut: vi ska inte göra nån tatuering idag.
eftersom jag vela fram och tillbaka, såg han på mig att jag tveka och gab sa att jag säkert skulle ångra mig. och det skulle jag troligen ha gjort.. om inte, så kan jag alltid hitta den och göra den i nån annan tatueringsstudio haha ;p! nerå, men det var nog bra gjort. Ist kom vi fram till att vi ska skriva Sarah i svanken, vilket jag tror kommer bli så mycket finare och bättre, än den som jag egentligen skulle ha gjort! Så  22/3 så ska jag tatuera mig =D! och amanda ska följa med, för alex vill inte se mig gråta och få ont haha ;p! jag är väl tuff haha ;p!

så då får vi hålla tummar och tår att det blir bra!

berätta nyss för min mamma min nya tanke, och hon vart inte alls glad. "Du ska alltså göra i svanken fast du har hört att det inte är bra för tjejer när dem ska föda barn"? så kul o ha en sån uppmuntande mor som ställer upp.. men neeeeeeeeeeej nu ska hon säkert komma med ännu mer tråkiga argument.

haha och igår när jag skulle visa min pappa tatuering, (som jag skulle ha gjort idag), sa han tydligt "NEJ jag vill inte se. tycker det är så fult".. haha mina föräldrar är så stöttande ibland.. tur att jag är 19 och får göra vad jag vill =D! utan att dem ska lägga sig i! Jag tror iaf att det blir jättefint =)!

Ledig
i natt wuhu! se om alex pallrar sig hit eller om jag får sova ensam.. och jag lär sova gott gott gott.. =D! ska sova hela daaaaaaaaaaaaaaaaagen imorrn!

Och inte nog med det.. Amanda kommer hit o vi ska se på desperate housewives :D! yeeeeeeeeees! Dagens höjdpunkt!

nej men sen så har det väl inte hänt allt för mkt.. jag och min kära vän eva, skrattar och pratar på nätterna, för att hålla stämmningen, sjunger vi ibland med =D! haha aa det är rätt roligt att jobba natt faktiskt! inte att jobba, men rasterna! karatefort går det.. och då är det fort haha!

imorrn firar jag o alex 5 månader! Mysigt mysigt =)! ska kanske jobba natt och han kväll.. så vi ses säkert på torsdag morgon.. helt slutkörda.. KUL!

nu ska jag o min far, (som säkert är väldigt glad att det inte vart nån tatuering men kommer säkert bli besviken när hans dotter kommer hem med en nästa vecka =p), se på Sagan om ringen! Kommer troligen att somna rätt snabbt tills amanda kommer =D!

nej so looooooooong!

älskar min fina alex massor =D!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså en ny tatuering på G alltså? Skoj! Bara du inte blir dålig eftersom vi ska festa loss dagen efter ;) hihi pusssis

2007-03-13 @ 17:30:13
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0