Västerviiiik

"jag är inte den som är den"
"eva och jag är inte svåra"
"i take you're öl"
"de var så gott.. njöt av varenda tugga"
"Mother fucka... you mother fucka"

etc etc...

jag o eva har nyligen kommit hem från en tripp till västervik, visfestivalen. vi började med att va megatrötta o sov lite till kl typ 21..? sen började vi att göra iordning oss haha! vart klara o åkte till en megahängig förfest. men jag o eva shottade tequila så det stod härliga till! sen drog vi lagom lulliga till simson o drack öl! kvällen gick på: 168 kr :D!

sen sov vi till kl 16.. vi satt o snacka o till slut kom vi fram till att vi kanske ska börja att göra iordning oss.. skulle på grillparty o då kan man ju inte se ut så som vi gjorde haha!
sen kom vi iväg till grillfesten där man satt o lyssna på lars winnerbäck = han suger o man kunde tro att man var på begravning.. shit.. Sarah "Jag har bra musik på min mobil"! Så vi satt på min musik, och oj oj va jag o eva kom igång haha! en tjej: "Va ska ni ta en till, ni tog ju en nyss" eva: "äsch.. skitsamma"

efter vi hade fått i oss extra mycket tequila, så spelade vi kubb! jag o eva va skitbra, på riktigt.. ägde sönder.. dock dock så förlorade vi båda gångerna, men vi va bland top 3-4 iaf :D!
sen GICK vi in till stan och jag trodde jag skulle svimma.. hatar att gå och det var en bra bit.. en annan tjej "Det tar bara 15 min att gå" TJENA! tog fan nästan en timme..
VÄL på stan, träffade vi min mamma o sen ida.. hejja! ida träffade sitt ex hihi! Han hade med sig en kompis som hade ena handen gipsat.. stackarn.. "Jag har en rosa mobil"
ookej...

sen gick vi till resecentrum för att säga hej då till alla dem! ida och hennes kompis jessica försvann..

sen gick vi till corner, o sen hem =D!

eva o tommy, shorty o johan firade 1½ år i fredags, grattis!
jag o alex firar 9 månader idag! vi ska fira den på en privat fest.. enligt aftonbladets horoskop ska det bli en oväntat romantisk dag.. så vem vet ;)! kanske försvinner nån gång hihi!

en väldigt bra vis må jag säga!

och idag är det party party..

pusspuss
alex <3

image120

Kommentarer
Postat av: Eva

Bästa vis ;)

2007-07-14 @ 16:20:39
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0