sunny beach

that's rigth! om typ 7 timmar flyger vi från, just nu, soliga sverige.. uppenbaaaart! men men :D! där nere är det typ 35+ så vi överlever nog med att ni får lite sol här hemma med ;)! 2 weeks baby, 2 weeks! wuhu!

dem här senaste dagarna har jag myst med min man! som drar till magaluf 27 juli.. hehe! Hoppas du får det kul! Kommer dock sakna dig nått otroligt =(.. men vi har nått att se framemot sen när du kommer hem! älskar dig massor =)!

jaa o så vill jag tillägga att mina chinchillor har fått ungar.. om ni tycker dem är söta när dem är vuxna, ska ni bara se hur dem små liven ser ut när dem är knappt 1 dygn gamla ;)! gulliga är dem iaf!

jaa, men sen har det inte hänt så oerhört mycket egentligen.. va i gbg tors-lörd o fira min syster... trevligt o väldigt mycket filmtittande för min del!

aja ni får ha de så lovely här i stan och alla ni killar som ska till magaluf - ha de skitkul =)! det kommer ni o ha, lovar ;)! been there haha!

puss o kram!


image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0