för det är ingen vanlig dag

för der är shortys födelsedag HURRA HURRA HURRA =)!
Grattis gumman! Idag är det din dag och vi ska fira den som bra vi kan ;)! Det vill säga skitbra =D! Du fyller ju faktiskt 20! Börjar bli vuxen nu... jag vet hur det känns...


min man kommer även hem från en på tok för lång roadtrip! tyckte du skulle kommit hem för väldigt länge sen ;p! men men.. har ju inte så mycket att säga till om.. ska bli så härligt att se dig igen! Har saknat dig så mycket! Älskar dig =)!

Helgen min som komma skall:
ikväll - shortys kväll.. kanske utgång.. beror på!
imorgon - min o alex kväll!! Bara han och jag!
sen blir det söndag och då blir det jobb på natten.. It sucks.. men men! Pengar behövs ju..
aa.. det är nog så min helg kommer se ut..

Har börjat göra ett bildspel i ett videoprogram om mig, eva och amanda.. som ska till sunny beach 25 =D! längtar!
har inte kommit så långt... får se om jag kanske kan lägga upp det här =)! skulle va kul.. men det lär dröjjjja! höll på igår från typ 19 till typ 3-4... o jag har gjojrt runt 1½ minut.. japp! tar sin tid... men det kommer bli klar =)!

aa sen har det inte hänt så mkt.. va i gbg förra helgen.. drog över till danmark över en dag.. köpte sprit o öl.. det var rätt kul! Åkte dit med tre tjejer till..

förra fredan vart jag karatefull.. det jag kommer ihåg, var jävligt kul =D! så det var bra =D!

vi kanske ses ute ikväll haha =p!

Ännu ett stort grattis till vår söta shorty =D!



image117


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi TACK Sarah =) jaa jag känner verkligen att jag börjar bli vuxen...not =P
Jätte kul att du kom igår och jag hoppas dui och Eva hade det lika roligt sen med!! PUSSS!

2007-07-07 @ 13:54:25
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0