Stavanger - Norrköping

Vi satte oss i bilen.. Visste att sdet var runt 12-15 timmar kvar tills vi va hemma i norrköping.. Det är en bit dit hehe!


Vi sa först kl 16, (fredag), men alla visste att det aldrig skulle hålla, men kl 17 kom vi iväg. Helt okej ;p!
Resan började lugnt o försiktigt, sen såg vi inget, sen stannade vi på ett ex antal bensinmackar för att tvätta bilen (bilder kommer sen). Dom första 25 milen hade vi kört på 4 timmar, och vi där bak (rille, aron o jag), kunde slå vad om att vi inte skulle hinna med färjan som gick 24 (vet ej vart ifårn, men det var en bit).. "Nej men det är lugnt om vi åker runt 18-19. Hade vi hört pelle säga nåra dagar innan. Men dit hann vi inte iaf (så vi där bak hade rätt, som vi har haft hela tin.)

Ingen kunde direkt sova i bilen. Jo rille sov nog en längre period. Trångt och obekvämt var det med. men men..  Jag fick sitta i mitten. Ska försöka få rille o byta va mig ibland på vägen tillbaka haha!
Dock skönt o stanna när man vill, åka hur sakta/fort man vill hehe!våra chaffisar, pelle o alex, kämpade på riktigt bra där alla milen.
Sarah - "Jag har pratat konstant nu i nästan 10-12 timmar"
Rille - "Det är lugnt sarah, du får sova.."
Sarah - "tack"!
Det snackades sjukt mycket under tin, om allt och ingenting.. förutom när alla sov samtidigt, då alex körde hehe! men sen vakna alla till ett tag..
"- Gissa vem jag tnker på nu?"
Det var ett spel jag spelade med pelle ett tag, men det spårade ur, så åvi sket i det till slut..
Jag vann dock hahaha!
Sov dock inte allt för länge. Stannade lite här och där och killarna tyckte det var billigt att shoppa loss på statoil.. Då kan ni gissa hur dyrt det är i världens Femte dyraste stadm om jag kommer ihåg rätt..

skriver mer imorn, för nu håller jag på o somnar + att alex snart är här =)!

Såååå skönt o va hemma :D! Träffa eva baby idag :D!Underbart att få träffa henne =)! imorrn ska jag fhv på stan med eva o amanda.. få se när jag o shorty syns, men det blir nog snart faktiskt :D! Vi bor ju inte såå långt ifrån varann, så jag kan ju komma o våldgästa henne rätt ofta ;p!
Och Zandra har kommit hem från Thailand nu.. Skönt för henne att komma iväg och skönt för mig att hon är tillbaka i sverige :D!

Snart är det jul.. sen är det nyår ;)!
o nej, jaghar inte lärt mig norska..

sov gott allesammens!

finns bara ett talesätt : javäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0