sova eller utrustning för att gå ut och gå??

denna kväll bjöds på tacos.. efter det så kollade jag på superbad (;p), aron på nya american pie, och rille o pelle försökte se en film, men dom fick inte se klart den otur ;p! alla såg samtidigt.. det sm hördes var lite skratt då och då.. Förutom när rille kollade på youtube, då skrattade han nästan hela tin =)!

socialare än så kan folk nog inte bli.. Vi var dock alla i ett o samma rum, så det är ju alltid nått ;)!
nu ska jag sova då, och eftersom det är kallt på mitt och alex's rum.. eller va fan, i hela huset,.. ibland måste vi koppla ut ett element för att, mestadels min dator, ska få strömm..
aja, åter till min sömn.. ska somna med ett par halvtjocka byxor, tar snart på mig ett par till tjocka strumpor samt ett linne och en tjocktröja.. och pricken över i't, så har jag ett duntäcke och en fleecepläd över, men den gör ju inte så mycket nytta iofs.
kan man tro att jag ska sova?? ehh neej.. burr burr..
imorn blir det iaf fest! det har dom sagt här.. eftersom aron ska jobba så ska vi fira med en grogg.. de blir väl runt 19 ;p!
hahhaha:
"- Lyssna på Sarah"
- Om ena tvillingen är född 31/12 och den andra 2 minuter efter, dvs 1/1.. räknas den som 89:a lr 90:a då?
såg shrek 3 nyss...
"Den som är felet är DU!
haha för roligt!
"- Flott ;p"

sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0