snart nyår

nu har jag tid o skriva. kl är snart 5 o jag borde sova, men men! är man OROLIG så är man ooch då är det inte lätt att sova.. men det har löst sig halvt om halvt nu. och så är jag mega hungrig..
igår var jag med mina töser och det var underbart att få träffa dom små liven igen :D!
igår, fredag, gick jag o amanda på stan ett tag sen fikade vi.. efter det åkte jag hem till eva en snabbis o hälsade på henne! sen åkte jag in ill stan igen och då träffade jag shorty.. men jag hittade inget då heller, så vi drog till maxi.. sen kom amanda o eva o hämtade oss.. sen åkte vi hem till mig och lagade mat och spelade spel och som alla tjejer gör: pratade!
har ju inte träffat dom på aslänge så vi hade rätt mycket att ta igen hehe!
idag, lördag, så vart jag mer förkyld än vad jag var igår.. så jag drog till hageby för att försöka hitta lycka, (att hitta ett par stövlar...), men icke.. Träffade ist Elin och det var mycket trevligare :D! hehe! sen hämtade alex mig o skjutsade mig in till stan igen o då gav jag verkligen mega upp med skosökandet..
näsan bara rinner, hostar o nyser.. oooorka!

sen på kvällen så åkte jag till amanda.. där var eva, sen så käkade dom, vi såg på en film, underbar och älskad av alla.. Rätt rolig..
så äntligen fick jag tag på zandra som jag har försökt med hela dan hehe, så då åkte jag hem till henne..! Det varmycket trevligt!! Hon hade massa o prata om sen dom kom hem i från thailand!
sen nu är jag hemma o ser på förortsungar.. hehe! ska väl sova snart när jag har lugnat ner mig..

imorrn är det dan före nyår.. och på tal om nyår, så ska jag ta det sjukt äckligt lugnt.. vill så gärna det och det ska jag stå för :D! hehe! hur mycket folk än vill att jag ska dricka, så nepp..

ha en bra nyårskväll alla!

förlorade min match idag :(.. rätt sorgligt om jag säger så! men men..

image158
ett år sen =)!! mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0