massa lax och bil på tomgång

på lördag kommer vi hem :D! Niice! Alla här längtar hem =)! ska bli skönt o sova i sin säng, träffa sina kopmisar o familjer! Fira lite jul o nyår hemma!
vi kom fram till igåår att det är mysigt att fira jul. Vi har det iaf mysigt när vi firar jul alla vi här.
Vi har pyntat med.. Adventsljusstake och grejjer.. Så lite julstämmning har vi allt. + att vi måste tända massa stearinljus för det är så hemskt kallt.. men det är ju bara trevligt..


vi har sjukt mkt lax nu här hemma.. allt som allt så är det väl runt 6 kg kanske? haha! gravad och rökt.. jago rille käkade lite igår :D! får knappt plats med nått i vår kyl och frys längre.. hehe! Alex, pelle och rille får en massa lax på sitt jobb... haha aa det är för roligt!
nu håller pelle omkring på o yrar här uppe, alex tränar, ingen vet vart aron är och rille jobbar o står i. idag är det great väder ute, så man kanske ska ta sig en promenad till affären, ca 300 m kanske.. längre än så vägar jag fan inte gå. Då vet man aldrig vart jag hamnar... =)!
Igår var jag o aron på stan.. dom har byggt dom här köpcentrumerna helt knasigt asså.. hittar ju knappt ut när man väl har hittat in.. hehe! aron hittade lite småsaker iaf och det var huvudsaken ;p!
Gårdagens händelse:
Igår så skulle alex o pelle åka iväg till jobbet. Alex backa ur bilen, sen skulle han o pelle byta, fråga mig inte varför. Alex lät nycklarna va kvar och båda stängde sina dörrar. Då låstes bilen. Helt stört. Ingen vet hur det gick till eller varför. Så bilen gick på tomgång i 1 timme.. Trodde aldrig dom skulle komma iväg, men sen efter en timme så kom nån slags bärgnins snubbe som fick upp låset. Annars skulle vi fått åka hem utan ett fönster.. Och där vart alex av med 950 kr på 5 min! Man får stå på tomgång max 1 minut.. jaja jag vet att ni inte kunde göra absolut ingenting, men iaf ;p!
jo.. jag o alex firade 1 år o 2 månader förra fredan! *grattis till oss hehe*!

ha de

"det är läääckerrt"

Ska bara påpeka att jag vann igår mot rilles syrra i xpert eleven! niice :D! min första match - min första vinst! Ser ljust ut.. nu är det bara resten jag ska spöa, så vinner jag hela ligan :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0