"Jag gick hem från jobbet idag för det var så tråkigt på msn.. och på jobbet

Hahahaha! Den sköna kommentaren kläckte aron ur sig när han kom hem från 2 timmars övertid hehe!

i don't now who you are, but you must be some kind of superstar.. Den låten gick jag omkring o sjöng på hela söndan.. jag filosferade ett litet ögonblick o kom på sen att det var från Singstar..
Japp.. Det spelade jag vilt o glatt i lördags.. Medans min man blev utslängd från otten, lirade hans tjej o hans kompisar, (eller inte pelle o rille).
samt ett ölspelvid namn gipskatt..
Tar det från början..
Efter att ha lagt sig tidigt på fredagkvällen så tänkte vi börja extra tidigt. men det gick inte så bra, eftersom vi höll på o styra med ikea runt 14 o sen yra vi runt hela em. Så vi kom igång runt 18.
Då hade killarna hittat två tjejer, emelie o anna. Jag o rille följde inte med, utan bestämde oss för att spela gipskatt (ölspel). Men vi hade ingen öl, så vi tåg sprit.. Efter typ 1 timme så kom dom tillbaka. Då står jag o rille på stolar och pratar/skriker på engelska. Vi hade regler som skulle va så, om ni undrar.
 tjalalalalalalalalalala!
Alla andra bilder fuckar upp när jag ska lägga upp dom här. så ni får se på andra ställen hehe!!

Aja, så vi kom igång rätt snabbt jag o rille då med andra ord. Aron var nog också rätt dragen. Anyway, så förklarade jag för emelie på engelska hur reglerna gick till hehe!

pelle o jag hade webcam med nån tjej. det var ju mindre kul kanske ;p vi har dock inte kommit fram till vem det var vi hade webcam med.. men men!
kvällen var rätt lång o alla vart lite lagom dragna. Vi spelade singstar, nått som jag verkligen inte tycker om. Jag o Anna fick 280 poäng! Det var mindre bra. Det sämsta pelle har sett på länge ;p!

alla gick ut utom jag, för att jag inte ville, inget annat.. alla andra hittar på, lyssna inte på dom.

dom hade tydligen kul ute..

vakna upp kl 8 o ringde alex, sen så fick jag lite panik, för jag hade inte hört när dom kom hem. Så jag satt mig upp. Sen hörde jag.
Pelle: "Det finns bara ett sätt och väcka henne.."
Sarah: "Jag vet vad ni kommer o göra."
Kobojsarnas låt: "Nu är det dags o vakna, sug kuk"
Sarah: "Jag är redan vaken!"

sen var det en seg jävla dag. min dator dog med pricken över i't.
sen kom alex o då fick jag äntligen lite kärlek..

nu är det onsdag och jag är hungrig..



och mina små töser var hemma o söp =)! hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0