hur mycket som helst o göra

eller så mycket är det inte.. men vet bara inte vart jag ska börja o det är träligt... ska tex tilll mitt gamla jobb o lämna in kläder, men det är för kallt o regnigt ute så jag orkar inte.
borde verkligen gå ner på stan o mega handla julklappar, för det hinner jag nog inte sen. första gången jag är borta, så är jag inte borta så länge. kommer hem redan den 22a, tror jag.. då ska dom andra åka, men jag får se om jobbet vill ge mig ledigt.. andra gången jag åker, om allt ska gå som dom har planerat, så åker vi till norge 3e januari! men då vet jag inte när jag kommer hem nästa gång.. kanske när min mor fyller i mars? då är jag kanske hemma när eva fyller med! men jag ska inte säga ett skit om när jag kommer hem, eftersom jag har ingen som helst aning. kanske kommer hem varann vecka tss!


nu ska jag ner til stan o göra av med pengar.. sen ikväll ska jag träffa min kära vän eva.. vi ska tydligen laga mat o sep ånån ungdoms film med skådisar som eva gillar... usch o fy.. orkar inte sånt tjafs.. ska se på en komedi :D
ha de bra...


Kommentarer
Postat av: Eva

hej jag heter eva och ser ut som en tjockis på den där bilden hej då

2007-12-03 @ 17:48:03
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0