Hockeyspelarn

Igår var jag o Aron på akuten, aron har slagit sin högra hand i en betongvägg (?). iaf, så satt vi där i drygt 2 timmar.. Under den tiden så var det en "hockeyspelare" (en gammal tant runt 70-90 år som hade brutit armen, tror vi, och ett vitt plåster på ena ögonbrynet.). Det var länge sen jag såg en sån yr tant asså. Haha.. Vi döpte henne till hockeyspelaren. Hård helg för henne!
Sen så var det rätt många sjuksköterskor samt läkare inne på akuten och varje gång det kom ut nån tänkte vi "Ja, äntligen :D". Men neej, då går alla förbi oss och går in i en dörr till höger! "Jaha och vart går den där? Jo till matsalen". Fan va dom äter personalen haha! Vi gav upp att tro att dom skulle ropa upp arons namn. Aron trodde det tog så lång tid för honom för dom inte kunde uttala hans namn, Niclas Aronsson.. Men så var inte fallet visade det sig. Sen så fick han lite tejp, sen åkte vi hem. Aron är sjukskriven till 17 januari.. Skönt för han..
I lördags vart det fest iaf.. Alla var lite smått sega, för en hård fredag kväll/natt.  På fredan slog Alex sönder gipsväggen samt att det är små hål vid dörren (på väggen) som vi inte riktigt är 100 på vart dom kom ifrån. IAF så övertalade jag o pelle renate att hon skulle komma och det gjorde hon wuhu! Sen korkade vi upp. Skåningarna kom först och då hade inte jag ens ätit. Dock kom dom kl 18, så dom får skylla sig själva  att vi såg ut som vi gjorde haha! Jag åt så mycket så jag fick ont i magen, sällan. Och på det skulle jag dricka öl.. Det var inte nice för min stackars mage, men efter lite gipskatt så löste sig allt :)! Kvällen rulla på och alla vart fulla hehe! Men jag vart inte lika full som i fredan och tack gode gud för det säger jag bara! Det får andra stå för, tex Alex :)! hehe! Massa bilder togs och filmer spelades in.
Haha när vi var på väg ner till stan, (runt halv 1-1), så hör jag rille skrika "SARAH SE UPP" *krash*! Då hade rille kastat upp sin ölflaska, helt utan anledning, och den landa precis vid min häl/vad. Det var nära det rille :)! Men men! Jag blev inte träffad iaf.
Eftersom klockan vart så mycket, runt halv 2, så sket vi i att gå ut och gick till mcd. Där var det skabbigt kan jag lova. Efter alex hällt ut hela sin cola och tagit min ist, så snodde jag o rille lite granris, (eller vad det är man säger.. Vi försökte även tippa granen, men den satt åt så hårt, så vi orkade inte den).. Vi gick omkring och slog på varann och på alex med dom. Olyckligtvisså träffade nån av oss alex öga.. Men han klarade det sig.. Det gjorde fruktansvärt ont att få det där riset på låren kan jag lova.. Framförallt när man har kjol och leggins på sig.. ajaj..
När vi kom hem så slog uppenbarligen jag o alex på arons skadade och väldigt svullade hand.. Men det har jag inget minne av, därför hittade han bara på det ;p!
Nu är det tisdag och det företag vi är anställda på ska bjuda oss på mat och dryck samt bowling! Det ska bli väldigt trevligt faktiskt.. Det blir Norge vs Sverige.. Så vi får kämpa på..
På fredag ska vi åka hem! Det ska bli niice o träffa alla igen.. Är hemma nästan i 3 veckor!

"Sola bada ute och grilla, britney spears har rakat sin frilla.." hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0