asså säger bara tjena

jag kollar på myggans sista avsnitt.. tycker det är för roligt.. eller magnus-yngve.. haha!
på tal om verkligen ingenting, så har mina rumskompisar; alex, rille, pelle o aron, fixad en blogg: http://stavangerboys.blogg.se läs o lär av dom hahahaha!
igår vart det utgång. jag, carina o martin drog på en förfest nånstanns vid skeppa.

Martin bjöd mig på min utgång.. han är för snäll.. först gick vi till teaterbaren och kolla läget.. har typ aldrig vart där, men eftersom dom är "vän" med mig på facebook, så gick vi in där! tobbe blanda en drink till mig.. undra om det är "Magalufdrinkar" eller vanliga haha! sen så drog vi till otten.. vi snackade lite om rökning o shit.. jag la min lilla vöska i min jacka, för att martin skulle spara pengar... jag är så snäll! sen så träffade jag lite folk och det var roligt!!! det var en rolig kväll :D! sen somnade jag på deras soffa, för jag orkade inte åka hem!
nu är det söndag och bara nåra få dagar kvar tills jag ska dra från landet haha!!

såg på Jonathan Wambacks story.. den är sååå bra! Sen såg jag på Mib 2.. den va inte så bra.. tyvärr. första är ju rätt rolig faktiskt :D!

nu ska jag äta!!
bye bye

alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0