är hon verkligen så smart??

igår när jag hade kört, tänkte jag lägga mig ner och sova lite. Då ringer shorty o frågar om jag kan hänga med på stan. så jag traskade ner till stan.
vi satte oss på chokladcompaniet i 2 timmar. under dom två timmarna, ägnade vi en del tid att prata om vart mount everest låg... hahahaha gudars.
Shorty - ligger inte det på Australien?
det var så roligt. det var bland det knäppaste jag har hört fått från shorty. och hon är en av mina smartaste vänner också. så sa hon att det var ett annat berg eller sten som var i australien. så jag ringde christoff och på det hade hon rätt.. var tvungen att ringa john, kompis john, och höra vart mount everest ligger.. han är vis john haha!
sen kommer eva o kläcker ut sig i stil med:
aa du emelie, det märks att du går på högstadiet
hahahahahaha!!! men det gör hon ju inte.. de var för roligt. sen gick jag o träna. helt förstörd.

saknar alex massa.. snart ses vi o då bor jag i norge med haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha jaa jag menade ju det andra berget what the fuuuck =P aja det var kul iaf ;) haha vad snällt att jag är en av dina smartaste kompisar, jag känner mig hedrad! Hahaha, men jag måste ju vara smart eftersom jag går på högstadiet =P hahahaha!

2007-12-01 @ 19:20:48
URL: http://shortiiis.blogg.se
Postat av: Eva

Sån är jag. Men till mig skrev du inte ngt så snällt som "lite konstigt att det kom från eva hon är ju en av mina smartaste kompisar" ja jag undrar varför ? jag tycker jag är en av dina smartaste kompisar iaf ;) hejdå på dej :)

2007-12-03 @ 17:52:39
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0