vm är snart slut..

snart är vm slut.. Men vi har ETT guld wuhu! gooooooooooooooo Klüft!
och sverige har än så länge 4:a i typ alla grenar som vi tävlar i... sorgligt men sant.. så nu hoppas alla på kajsa! o hon har nog asmkt press på dig.. får hon visa vad hon går för tösabiten! jag ska sluta se på idrottsammanhang... blir ju för engagerad.. får nog lugna ner mig lite.. men de har fan vart jämnt det här vm:et asså.. asspännande tävlingar!

ikväll blir det vindrickande me eva! hoppas på en rolig o partykväll! blir nog ingen utgång i helgen..

min fot är nästan helt läkt nu, men jag drömmde att en död gubbe vakna vid liv när jag va på rummet.. de va fan äckligt asså.. o att jag va me på en operation o allt i kroppen va svart... helt sjukt..
 
aja nu ska jag snart gå o göra iordning mig, för ikväll blir det middag på Palace undervåning med min föräldrar och alex ska bli trevligt och gott!

o eva ska se shrek 3.. lyckost.. somliga har tur haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0