torsdag 16/8

bland de sämsta dagarna i hela mitt liv.. hatar denna äckliga dag när ALLT, verkligen allt, gick emot mig.. förutom när jag o eva gick på bio, som nästan inte ens blev av... HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR 16/8-07!

tycker inte heller om vårdcentralen Såpkullen säger jag bara en massa hemska o fula ord för ni är så tröga!

- Väkommen till vårdcentralen Såpkullen. du hade ringt.
- ja jag undrar om det finns nån läkar tid (ringde 9.20).
- nej tyvärr, alla läkartider är slut, men återkom gärna imorrn..
- ja visst det kan jag göra %¤#%&¤##¤%¤##¤%&¤##¤!

om o om om o om om o om o om om o om om o om o om igen

ska amputera bort min fot, det är väl det ända som kan lindra min smärta känns det som.. och donera mina lungor ska jag med göra, eller nått, så skiten går över..

fan vilken hemsk dag..

hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk hemsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0