skånska?

såg på en film från helgen... o då pratar jag med amanda på min skånska... jag låter fan bättre på min skånska, än va jag gör på min underbara östgötska! jag är nog en av dem som pratar bredast av mina kompisar.. tro mig.. så jag kanske ska bosätta mig o skåne o börja prata nått som passar mig bättre..? hehe neeeej! inte skulle jag offra min dialekt för en annan! power till östergötland!

såg på torkel i knipa i dag.. haha.. va nästan ett år sen jag såg den första gången.. då va jag i borås me alex, pelle, rille, hägle o delvis danny! en mycket rolig trip må jag säga! sen börjades allt =D! och se så bra det blev till slut alex <3  ;)!

idag har jag sett på van the man me eva, john, staffan o jacke.. jacke som förresten drar till Island imorrn.. kul för han! en förlust för john o staffan o gänget.. såg på en dataskärm utan text... hurra va bra man hörde o såg!

jag ska förresten göra om den här bloggen till en roligare design =D! shorty, min väninna, ska visa hur man gör... har ett litet humm om vad allt betyder, men behöver ha en liten handledare ;)!

så nu ska jag sova.. filosofera varför min kompis begick självmord i min drömm i natt.. då skulle jag ha haft min dreamchatcher! då kanske jag inte skulle drömma om det... det va hemskt äckligt.. tog en pistol o satt den mot tinningen o sen sköt av... uscha!

sov gott o EVA lycka till på Ömanskajen imorrn o kvällspasset imorrn! stackare.. men men! jag drass me min fot hela tin, men jag ska ändå byta jobb, så det blir nog bra! tycker inte om mitt jobb för dem som undrar!

puss o god natt!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sure, självklart hjälper jag dig Sarah =D

2007-08-22 @ 14:44:34
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0